پس از چندین ماه تحقیق درباره شرکت های مختلف بیمه و انجام مصاحبه و برگزاری جلسات با چندین مورد از آنها، بالاخره زمستان سال نود بود که به عنوان جوان ترین نماینده حقیقی بیمه در کشور، همکاری خود را با شرکت بیمه پاسارگاد آغاز کردیم. جلسه مصاحبه با مدیران اصلی شرکت بسیار خوب و دوستانه پیش رفت و در نهایت، بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور با کوچکترین متقاضی اخذ نمایندگی بیمه در کشور با هم قرارداد همکاری امضا کردند!
با توجه به برنامه های از پیش تعریف شده برای شروع کار و تجربه چندین ساله در زمینه بازاریابی آنلاین و فروش اینترنتی، اولین وب سایت بازاریابی اینترنتی و فروش آنلاین بیمه عمر در ایران همزمان با شروع به کار نمایندگی بیمه، طراحی شد و در دسترس عموم قرار گرفت. البته این یک وب سایت ساده نبود و با امکان تعریف سازمان فروش و اخذ و اعطای نمایندگی، توانایی مدیریت راهبردی ارکان مختلف سازمان های فروش مرسوم نظیر: بازاریاب، نماینده فروش، مدیر فروش و… تا مدیر ارشد را داشت.
به موازات تکمیل تارنما و تولید محتوا، کلیه امور به صورت مجازی در دو موضوع مختلف ادامه یافت. اولین موضوع بحث فرهنگ سازی بیمه عمر و تامین آتیه برای آحاد مردم در جای جای ایران اسلامی بود و موضوع دوم، جذب جوانان جویای کار و آموزش اصولی و نظام مند ایشان برای اخذ نمایندگی فروش بیمه از شرکت بیمه پاسارگاد تحت نظر مستقیم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
امروز اما، از آن روزها بیش از ده سال میگذرد…